6 Aralık 2009 Pazar

KOZMETİKTE IŞIL'IN TOP 10'i


  .Yıllardır kullandığım çeşitli kozmetik ürünler sonucu deneme yanılma yöntemiyle kozmetikte en iyileri kendimce tespit ettim.Sizlere seçimlerinizde yardımcı olabileceğini düşünüyorum


EN İYİ MASCARA- DIORSHOW
EN İYİ GÖZALTI KAPATICISI-LANCÔME EFFACERNE LONGUE TENUE
EN İYİ KAPATICI PUDRA-SHISEIDO
EN İYİ FONDÖTEN-SHISEIDO
EN İYİ SİYAH GÖZ KALEMİ-LANCOME
EN İYİ ALLIK-GUERLAIN TERRACOTA
EN İYİ YÜZ TEMİZLEME KÖPÜĞÜ- ESTEE LAUDER SOFT CLEAN
EN İYİ GÖZ MAKYAJI ÇIKARMA ÜRÜNÜ-SEPHORA ÇİFT BAZLI
EN İYİ PEELİNG-DERMOLOGİCA DAILY MİCROFOLIANT
EN İYİ RUJ-MAC
EN İYİ SİMLİ YÜZve VÜCUT PUDRASI -BRİTNEY SPEARS CURIOUS ve BODY SHOP
EN İYİ BANYO SABUNU-L'OCCİTANE (Üzüm çekirdekli)

Şampuan,parfüm,yüz ve vücut kremleri tamamen kişinin yapısına has olduğu için bu konuda yönlendirme yapmamayı tercih ediyorum. Mutlu Pazarlar...

2 yorum:

  1. Sırlarım da ortaya çıktı ama olsun:)

    YanıtlaSil
  2. en iyi fondötene Chanel'i de eklesek? :))diğerlerine de katılıyorum şeker kuşum...öptüm çokk

    YanıtlaSil