17 Mart 2010 Çarşamba

Bebek ve Çocuk Yaralanmaları

     Bebeğinizi büyütürken ne kadar titiz ve dikkatli bir anne olsanız dahi ,karşınızdaki küçüğün göz kırpma süreniz içinde neler yapabileceğine inanamazsınız!Kırarlar,dökerler, daha kötüsü kendilerini incitip yaralayıp,yakabilirler.Bir anne olarak her daim çantanızda ve  evinizde mutlaka bulundurmanız gereken 2 krem tavsiye edeceğim sizlere.Ben çok memnunum,sizlere de faydalı olacağına inanıyorum.




 1.si Arnica krem: Morluk ,ödem,incinme,ezilme gibi kan akmayan yaralanmalar sonrası kullanabilirsiniz.İstanbuldaki hemen hemen her eczane de var,ama Ankara'da bulmak biraz zor oluyor,eczanenize sipariş vererek getirtebilirsiniz.Bu ürünü ayrıca kas yorgunlukları ve tutulmalarında da kullanabilirsiniz.Bitkisel kökenli olduğu için özellikle tercih ediyorum bu ürünü.








2.si Hametan Pomad :Özellikle yanıklarda güvenle kullanabileceğiniz bu  pomadla en yakın dostum sayesinde tanıştım.Etkisine inanamayacaksın demişti,nitekim inanamadım:)Kendini hemen hergün yakabilme potansiyeline sahip bir insan olarak ben daha çok kendimde kullanıyorum:)Günlerce sızlayabilecek derecede ağır yanıkların üzerine ince bir tabaka halinde sürüyorsunuz,10 dakika içinde mucizevi şekilde iyileştiriyor.

Sağlıklı günler,sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder