23 Temmuz 2011 Cumartesi

CROCS BABETLERLE YÜRÜMÜYORSUN SANKİ UÇUYORSUN:)

 Her kadın;" ben bir ayakkabı delisiyim" der...beni görene kadar:))Deli deliyi görünce sopasını saklarmış misali:)) Çocukluğumdan beri ayakkabıların yeri benim için çoook ayrıdır.Ayakkabı karakterdir,insan tahlilidir,zevktir,çok şeydir benim için!Her gördüğüm güzel ayakkabıda tansiyonum çıkar,kalbim küt küt atmaya başlar,karnımda kelebekler falan uçuşur:).O derece yani!!Aşk, bir nevi...Ancak öyle her ayakkabıya da aşık olmam.Öncelikle çooook uzun topukları olmalı,zarif olmalı vs.Spor ayakkabılarım dışında düz bir ayakkabım yoktur bile.Topuksuz,düz ayakkabıya verilen para haramdır,bana göre:))Hatta düz ayakkabı giyince  ayağım rahatsız olur diye arabanın bagajında her zaman bir topuklu ayakkabı bulundururum:))

 Crocs'ları da marka olarak hiç sevmezdim.O kalın kaba saba ,ayağı 3 numara büyük gösteren terlikleri giyen bayanlara "23 Nisan için Hollanda'dan mı geldiniz?" demek istemişimdir:)Ancaak bu kaba saba marka,rengarenk bir babet serisi çıkarmış,çok zarif olmasa da o kadar  rahat ki anlatamam.Dediğim gibi yürümüyorsun sanki uçuyorsun.Babetçigillerden ,rahatına düşkünlerdenseniz "hiç kaçırmayın" ; benim gibi topuklu ayakkabı severlerdenseniz de  "bir deneyin" derim.(Bu arada ;numaralar hiç kalmamış,ben Yeşil kundura'nın internet sitesinden aldım,ertesi gün elimdeydi.)


3 yorum:

  1. çok güzellermiş, pempesini beğendim ben de:)babet diyince akan sular durur zaten benim için:))

    YanıtlaSil
  2. Benim de aklım pembe ve navy'de kaldı:((Ama bana 1 tane siyah babet yeter de sana bence her renginden lazııım Şela'm:)

    YanıtlaSil
  3. Erkek spor ayakkabı mı arıyorsunuz? Tıklayın: erkek spor ayakkabı

    YanıtlaSil