2 Şubat 2012 Perşembe

"MARY LOU-MANIZER" 10 NUMARA HIGHLIGHTER!



 Öncelikle Highlighter nedir?Yüzünüzde vurgulamak istediğiniz elmacık ,kaş kemiği gibi  bölgelere sürerek  ışığın yansımasıyla  o bölgeleri öne çıkarıp aydınlatan ürüne highlighter deniyor.Benefit'in Watts Up,High Beam,Moon Beam ,Girl Meets Pearl ürünleri bu alanda muhteşem.Ancak ne yazık ki bana göre değil.Ben likit veya stick tarzı yerine pudra tarzı aydınlatıcıları daha kullanışlı buluyordum.İşte bu sırada girdiğim Gratis  mağazasında MARY LOU-MANIZER'la karşılaştık!Bayıldım bayılmasına ama önce bloglardan http://vespagirlmakeup.blogspot.com/2011/11/balm-mary-lou-manizer-betty-lou-manizer.html yardım alıp araştırdım ve bingo!!!Meğer bu ürün , Benefit ayarı olan "The Balm" markasının en tutulan ürünüymüş,hem de muadillerinin yarı fiyatına.E-eee daha ne olsun!Şimdi yanımdan ayırmadığım şirin kutulu bu ürünü sizlere gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum.Bu arada nasıl kullanacağınıza ilişkin bulduğum video'yu da izlemeyi unutmayın.Işıl Işıl bir gün diliyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder