5 Kasım 2010 Cuma

PARFÜMLERİN DANSI

    Güzel kokuların hastasıyımdır.Yeni biçilmiş çim kokusu,yağmur değmiş toprak kokusu,bebek kokusu ön sıralardadır benim için.Bu doğal kokuların yanında kadın-erkek hepimizin kullandığı parfümler vardır birde.Kiminin imzasıdır o parfümün notası,hiç değiştirmez onu ,belki de yeryüzünde nerede duysanız o kokuyu ,kendisi hatırlansın ister;kimisi de her şişede yeni bir heyecan arar ve şişe dibini boylayınca yeni parfüm arayışlarına yelken açar.
 Benim ilk vurulduğum parfümüm J.P.Gaultier'di.15 yaşında kullanmaya başladığım bu koku ve şişesinden yıllar sonra vazgeçebildim ancak.Sonra da bir daha aynı parfümü 2 şişeden sonra kullanamadım..Şu anda Gucci by Gucci'yi kullanıyorum.Ancak halen de aradığım o müthiş parfümü bulduğumu düşünmüyorum.Geçenlerde CHLOE LOVE isimli parfümü denedim ve çok beğendim.Hafif çiçeksi ve son derece klas olan bu parfümü tavsiye ederim.

 Gelelim erkek parfümlerine..Geçenlerde bence yeryüzündeki en güzel erkek parfümünü keşfettim!YSL La Nuit de L'homme!Tabii ki zevkler farklıdır,ancak bir bakın derim, bayanların hediye olarak ,erkeklerin de kendilerine düşünmeden alabilecekleri bir tercih olduğu kanısındayım!Hepinize mis kokulu günler diliyorum...

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder