25 Kasım 2010 Perşembe

VAHŞİ HIRKALAR

  Her sonbahar-kış sezonunda mutlaka bir leopar fırtınası eser.Kimi sezon ayakkabılar,çantalarda,kimi sezon paltolarda esen bu leopar fırtınasından bu kış kaşmir hırkalar nasibini almış.Gözlemlediğim kadarıyla hırka boyları da uzamış.Bu arada gerek gri-siyah-füme gerekse kahve tonlarındaki leopar baskılı hırkaları kullanırken dikkat etmeniz gereken en önemli şey asla ve asla üzerinizde başka bir desene izin vermemeniz!Şu anda en revaçta olanı Jennifer Lopez'in üzerindeki Dolce Gabbana imzalı hırka.Çeşitli kalite ve fiyat aralığında  bulabileceğiniz bu tarz hırkalar hemen hemen her mağazada mevcut.Ben kendi hırkamı Mudo'dan aldım.Çok ta memnunum.Gelin resimlere bir göz atalım....




Solda gördüğünüz benim hırkam.Resime aldanmayın üstte çok şık duruyor.Bir çok mağazadan leopar desenli hırka modellerine baktım.Hem kalitesi hem baskısı itibariyle en çok bunu beğendim.Mudo'lardan bulabilirsiniz,tavsiye ederim.Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder