8 Aralık 2010 Çarşamba

ÇOCUKLARA EĞLENCELİ YEMEK TARİFLERİ

  

    Tüm anneler bilir ,çocuk büyütürken dikkat edilmesi gereken en önemli nokta onun sağlıklı ve doğru beslenmesidir.Bu konuda hassas olan annelerin de en büyük kabusu çocuklarının iştahsız olması ve yemek ayırtetmesidir.Hangi anne hayal etmez ki çocuğu brokoliyi bayıla bayıla yesin,kereviz yemeğinin bırakın ilk tabağını 2.tabağını istesin:)Hepimizin çocuğunun yemeği sevdiği ve kesinlikle ağzına sürmeyeceği yiyecekler vardır,ancak benim tamamen şahsi düşüncem bunu büyümeye bağlı bir tercih olarak algılayıp,"aaa benim çocuğum bamya kesinlikle yemez,bana çekmiş":)gibi cümlelerin KURULMAMASI yönünde.Bence  onlara her yemeği sevdirebiliriz ama öncelikle herşeyi beynine kaydeden çocuğun yanında biz yemek ayırtetmemeliyiz.İkinci olarak sevmediği yiyeceleri eğlenceli hale getirerek yavaş yavaş alıştırabilir ve belki de hayat boyu bir yemeğe karşı sürecek olan önyargılarını yıkabiliriz.Nasıl mı?
 
    Bana hediye gelen bir kitabı paylaşmak istiyorum sizlerle.Adı "YİYORUM BÜYÜYORUM" ,yazarı M.Zümrüt Özkan Anjuere.İçinde özellikle 2-3 yaş arası çocuklara yemeği sevdirecek eğlenceli ve bir o kadar da   pratik çorba,balık,sebze,makarna,tatlı vb. tarifler var.Yemek ve tatlıları birlikte hazırlayarak hem çocuğunuzla kaliteli ve keyifli zaman geçirebilir,hem de afiyetle yiyebilirsiniz.Bildiğiniz gibi ben blogumda her zaman aldığım,denediğim,memnun kaldığım ürünleri ve araştırıp tecrübe ettiğim konuları sizlere tavsiye ediyorum.Umarım bu tavsiyemden de siz ve çocuklarınız memnun kalırsınız ve sevgiyle hazırladığınız tüm yemekleri çocuklarınız iştahla lüpletiverir:))Hepinize sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder