16 Eylül 2010 Perşembe

Allegro Pilates Keyfi

  Merhabaaaa hepinize...Tatil molasından sonra yine yazılara tam gaz devam...Bazen canınız hiç bir şey yazmak istemez eliniz bilgisayara, kaleme gitmez ya, öyle bir zaman aralığıydı bu dönem.Bu dönemde oğlum 2 yaşına bastı ve terrible two dediğimiz o muhteşem! tadından yenmez!!! dönemi yaşadık ve yaşamaya devam ediyoruz.Bu konu hakkında okudum,araştırdım,bazı yöntemleri kendim keşfettim,bunları ileriki yazılarımda sizlerle paylaşacağım...
  Aşığı olduğum moda konusunda açıkçası benim için tulumlar ve military stilin dışında kısır bir sezondu,hayatta giymeyeceğim çiçekli desenler,takunyalar vs. ...derken yeni sezon açıldı.Yeni stil tüyoları ve sezon modası hakkında da yenilikleri yine sizlerle paylaşacağım.
   Bugün spordan bahsedelim biraz.Beni yakından tanıyanlar bir pilates delisi olduğumu bilir.Pilatese başladıktan sonra kendimde gerek fiziksel gerekse ruhsal bir çok farklılık oldu.Eskiden baleyi bırakmama sebep olan kalas:) tabir ettiğimiz bir tür esnekliğe sahipken şu anda bedenim bacağa tamamen kapanınca resmen gözlerim yaşarıyor:))))Şaka bir yana inanılmaz bir esneklik kaydettim bu süre zarfında.Bunun yanında vücutta ciddi bir daralma ,bacaklarda hafif ama etkili kaslanma ,"doğum sonrası ayva göbeğinin" hafiflemesi derken pilates beni bırakmadıkça ben onu bırakmam halinde bağımlısı oldum bu sporun.
  İki ay öncesine kadar mat pilates yaparken şu anda bunun yanında,  yukarıda resmini gördüğünüz işkence aleti tadındaki reformer denen pilates aleti ile Allegro pilatese başladım.Hem de ne başlamak...İnanılmaz zevkli ve kısa sürede sonuç alabileceğiniz bir yöntem.Zor ama alıştıktan sonra garanti veriyorum ,bırakamayacaksınız.
   Ankara'da pilates ile ilgilenenlere tavsiyem "Home Pilates"! http://www.homepilates.biz/ .Pilates konusunda gerçekten uzman olan Burcu ve Gökçe hoca'yla birlikte ,eviniz kadar temiz ,rahat ve inanılmaz nezih bir ortamda pilates yapmak isteyenlere duyurulur...Hele ki benim yaptığım gibi bir kaç yakın dostunuzla birlikte grup olarak derse girerseniz hem eğlenir,hem de sporunuzu yaparsınız.
  Şimdilik bu kadar...Kocaman sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder