19 Eylül 2010 Pazar

Kendin Tasarla

  Güzel ve şık giyinmek için çok büyük bir bütçe ayırmak gerekli diyenler, eğer yaratıcı zekadan ve zevkten yoksunluk söz konusu ise tabii ki büyük bütçesiz olmayacaktır şıklık:)) Ama biraz zevk sahibi iseniz,biraz da yaratıcılıkla şıklık inanın bana kaçınılmaz olacaktır!Nasıl mı?
İşte benim gardrobumdan basit örnekler...
Öncelikle hemen her mağazadan bulabileceğiniz tarzınıza uygun atlet veya t-shirt...
 Ardından bir kaç tane broş...(Ben broşlarımı Accesssorize,Claire's,Forever New'den edinidim.)



Ve karşınızda küçük bir detayla gündüzden geceye uyarlayabileceğiniz ya da gündüz spor-şık tarzında kullanabileceğiniz atletler...
Bir diğer tavsiyem; military trendini takip etmek istiyor ancak tarzınıza uygun bir t-shirt ve triko bulamıyorsanız,aşağıdaki resimdeki gibi ;apoletleri(Moda düğme vb. aksesuar satan yerlerden) temin edip,sevdiğiniz bir t-shirt'ünüze adapte etmeye ne dersiniz?
Aşağıdaki örnekte ise omuz detaylarına bayıldığım ama tarzını beğenmediğim bir t-shirt'ü aldıktan sonra , daha şık bir triko bularak,apoletleri söküp,trikonun üzerine dikmeye karar verdim ve şimdi çoook severek kullanıyorum.Size dayatılanı ve sunulanı değil,tarzınıza,bedeninize,en önemlisi de keyfinize uygun olanı giyin!Yaratıcı olmaktan korkmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder