12 Ekim 2010 Salı

Sarışın mı? Esmer mi?


 
Birazdan yazacaklarımın moda,bebek ve çocukla yakından uzaktan  ilgisi yok.Sadece içimden sizlerle paylaşmak geldi ve işte şimdi paylaşıyorum.Şöyle ki ; kendimi bildim bileli sarışınım.Her zaman bunun bir ayrıcalık olduğunu farkındaydım,hep sevdim saçlarımı.Gözüm gibi baktım onlara.Yıllarca yanıma gelip saçlarımı nerede boyattığımı sorup,ne kadar doğal olduğunu söyleyen bir çok bayandan iltifat aldım.Kadınlar bilir ;bir kadının başka bir kadından iltifat alması kadar güzeli yoktur:)Çünkü çok gerçektir!Zeka ile sarı saç arasındaki korelasyonun sadece kıskançlıktan kaynaklı bir türetmece olduğunu bildiğim ve kafama her zaman güvendiğim için sarışınlarla ilgili esprileri en çok ben yaptım!"Salakça bir şey yaptığımda kusura bakmayın yeni boyattım da saçımı "dedim :)))Sevdim ben ya sarışın olmayı.İçinde "sarı" kelimesi geçen her şarkıda kendimi bulmayı...Abarttın demeyin ,hakikaten çok zor geliyor ayrılması...Karşı olan herkese rağmen yarın sabah itibariyle koyu kahverengiye boyatıyorum saçlarımı.Kim bilir belki de dediğiniz gibi çok pişman olacağım ya da aynada yepyeni bir ben'le tanışıp,yeni halimi de çok seveceğim  bilemiyorum...Bu arada mutsuz falan hiç değilim,16 Kasım'da 30 yaşımı bitiriyorum ve biliyorum ki hayat çok kısa...Alışkanlıklar ve vazgeçemem'lerle bir ömrü tamamlamaya niyetim yok.Bu bir "challenge" ,ama kendime!Velhasıl kelam sarışın olarak yazdığım bu son yazımı burada noktalıyorum.Aşağıda ünlülerin sarışın ve esmer halleri var ,bir göz atın derim!Herkese sevgiler...
(Not:Vazgeçmemek için elimden geleni yapacağım ama garanti vermiyorum:)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder