8 Mayıs 2011 Pazar

AJDA PEKKAN vs. TÜRKAN ŞORAY

     Bu sezon süpriz bir şekilde  her iki ünlü isim de moda dünyasına adım attı. Ajda Pekkan her biri birbirinden muhteşem 25 parçalık kreasyonunu "Ajda Pekkan for Twist" adı altında piyasaya sürdü.Süper Star'ın TWIST markası ile yaptığı bu çalışma ile  birlikte ,sınırlı şekilde üretilen ve ileride kült olacak bu parçalara ulaşabileceğiz! http://www.twist.com.tr/AjdaPekkan/

 Sinemanın sultanı Türkan ŞORAY'ın ise  KOTON markası ile yaptığı işbirliğiyle  birlikte,sultanın o güzel yüzünü artık birbirinden değişik KOTON markalı T-shirtlerde görmemiz mümkün! http://www.koton.com.tr/TR/ Desenize artık vazgeçilmez MARILYN MONROE baskılar out, AJDA  kreasyonu  ve baskıları ile  Türkan ŞORAY baskılar in olacak! Kanımca gençliğin kendi kültürüne sahip çıkması adına da güzel bir adım.Herkese IŞILTILI ANNE blogunu okuyarak keyifle geçireceği bir hafta diliyorum:)

3 yorum:

  1. ikisindende haz etmiyorum desem :)

    YanıtlaSil
  2. :)Ama fikir olarak hoş yine de.Mesela Hülya Koçyiğit'e hayat boyu sempati duyamadım,onu kreasyonunu yapsalardı,ben de ne gerek vardı derdim:)

    YanıtlaSil
  3. CANIM SULTANIMLA HERSEY BI MUKEMMEL ,OLANUSTU TABIIDEKI.....

    YanıtlaSil