24 Mayıs 2011 Salı

GÜNEŞE KARŞI CİLDİMİZ İÇİN ÖNLEM ALMALIYIZ

Şu yaşıma kadar yüzümdeki çillerimle hiç sorunum olmadı,bilakis geçen aya kadar hayli sevimlilerdi bile.Ne var ki artık  zararları iyice çığrından çıkan güneş yüzünü gösterdi; benim çiller de kötü yüzünü...Canları sıkılmış olacak ki bu küçük sevimli çillerin bir kaçı birleşip küçük lekeler oluşturmaya başladılar yüzümde.İşte o anda " orda durun sevimsiz şeyler" dedim ve güneşe savaş  açtım:)
  Gerçekten de kontrolsüz güneş cilt kanserine davetiye çıkarıyor diye uzmanlar bangır bangır bağırırken,bunun yanında cildimizi yaşlandıran en önemli faktör yine güneş iken durup bir düşünmek gerek... Yüksek koruma faktörlü kremleri ,sadece tatillerde güneşlenirken yüzünüze boca ettiğinizde  bunun sizi koruduğunu  sanıyorsanız fena halde yanılıyorsunuz.Günlük hayatınızda hatta ve hatta kış aylarında dahi yüzünüze ve göz çevrenize güneş koruyucu kullanmalısınız.Cilt kanseri,cilt yaşlanması ve lekelenmelere karşı kadın-erkek-çocuk önlemimizi almalıyız.
  Araştırdım ve bu konuda çok güvendiğim bir marka olan Shiseido'nun 30 SPF'li koruyucu renkli stickini (Shiseido Sun Protection Stick Foundation SPF 30)ve yine aynı markanın 25 SPF'li göz çevresi koruyucu kremini (Shiseido Sun Protection Eye Cream SPF 25) aldım.Bu renkli stick o kadar muhteşem ki bunu kullandığınız süre boyunca cildinizi güneşin tüm zararlarına karşı kalkan gibi korumasının yanında renkli olması ve kapatıcı özelliğiyle  fondöten olarak ta kullanılabiliyor aynı zamanda waterproof özelliğiyle de denizde ve  havuzda   kolay kullanım sağlıyor.
  Yıllar içinde bronz ama kırışık ya da bronz ve botox'lu ya da bronz ancak hasta biri olmak istemiyorsanız önleminizi alın derim. Bildiğiniz gibi kullanmadığım hiçbir ürünü sizlere tavsiye etmiyorum,ben memnun kaldım.Siz de araştırın kendinize uygun bir cilt koruyucu kremi mutlaka edinin.O halde ne diyelim, bol güneşli günler  ve bol koruma faktörlü kremler sizlerle olsun:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder