29 Nisan 2011 Cuma

DAHA UZUN ve GÜZEL BACAKLAR İÇİN BENİ DİNLEYİN:)






 Tabii ki kendim dahil kimsenin bacak boyunu uzatamam ama olanı en güzel şekilde yansıtmanıza yardımcı olabilirim.Her ne kadar henüz güneş ve ılık havalar bize yüzünü göstermemiş olsa dahi yakındır sıcaklar,kavurucu yaz mevsimi,tatil,deniz ve tabii ki yaz geceleri...Kısa süre sonra gerek davetler için gecelerde gerekse casual dediğimiz günlük giysilerde  mini elbisler vazgeçilmezimiz olacak.Peki biz ne yapacağız?...1.ADIM: Hemen edinilmesi gereken en önemli ürün SALLY HANSEN AIRBRUSH LEGS...

http://www.sallyhansen.com/products/skinbody/legcare/airbrush-legs 4 farklı renk çeşitliliği olan bu üründe ben, orta bronzluğu sevdiğim için medium glow tonunu kullanıyorum.Sprey şeklindeki bu ürünü bacaklarımıza sıkıp homojen bir şekilde dağıtıyoruz.Bacaklardaki kılcal damarları,pürüzleri sanki ince çorap giymişcesine kapatan bu mucizevi ürün bacaklara pürüzsüz bir görünüm verirken bir taraftan da renk seçenekleri ile muhteşem bir bronzluk sağlıyor.Kullandığım için rahatlıkla söyleyebilirim hem bacağa homojen olarak dağılıyor hem de çok kalıcı !!!(keseyle çıkıyor dersem yalan olmaz ,o derece dayanıklı:)

2.ADIM: Yine SALLY HANSEN 'dan... AIRBRUSH SHIMMER! http://www.sallyhansen.com/products/skin-body/leg-care/airbrush-shimmerIşıltıyı sevenler için kaçırılmayacak bir ürün.Denediğim ancak henüz edinmediğim , bacaklara hafif ve etkileyici bir parlaklık sağlayan bu spreyi ister tek olarak ister yukarıdaki bacak fondöteninin üzerine sıkabilirsiniz..








Benim bu tarz da kullandığım  ürün ise tüm vücuda da kullanılabilen NUXE'nin Huile Prodigieuse Or isimli ışıltılı vücut yağı.Çok ta memnunum tavsiye ederim...


3.ADIM ise Christian Louboutin veya onun tarzında platformlu ten rengi (nude colour)ayakkabılar edinmek.Uzun süredir çok moda olan ve yine uzun bir süre daha modasının geçmeyeceği bu ayakkabıları hem gündüz-gece casual giyimde,hem de davetlerde şık bir gece elbisesinin altına kullanabilirsiniz.Holllywood ünlülerinin de gecelerde 1 numaralı tercihi olan bu ayakkabıların en önemli özelliği mini elbise ile giydiğinizde bacağınızın ten rengi ile bütünleşerek daha uzun bir görünüm yani ufak bir ilüzyon yaratması.Minyon bayanlara duyurulur:)












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder