25 Nisan 2011 Pazartesi

DENIMBLOG'dan JEAN KAZANABİLİRSİNİZ...BEN KAZANDIM:)))

 Jean hastası bir insan olarak http://www.denimblog.com/  her zaman merakla takip ettiğim bir site olmuştur.Keza JBrand de yine bayılarak kullandığım bir jean markasıdır.Birkaç yıldır giymekten bıkmadığım "Love Story "modeli ise şimdinin tabiriyle candır can:).Konuya dönersek geçtiğimiz Aralık ayında Facebook beğeni listemde olan Denimblog'un JBrand sponsorlu "new year wish list "başlıklı gönderisinde belirli JBrand modellerinden birini seçip katılacağın,kazanırsan seçtiğin jeanin kapina kadar Amerika'dan gönderileceği yazıyordu.Bilin bakalım kim kazandı?:))Hadi ne kaybederim deyip şansımı denedim ve e-mail adresime kısa süre içinde kazandığıma dair bir tebrik postası geldi.Açıkçası septik bir kişilik olarak bunun önce gerçek olmadığını düşünsem de sonradan anladım ki gerçekten kazanmışım:))Yaba daba duuuuu:))Denimblog ekibinden Stephanie Coleman bana gönderim aşamalarında ve karşılıklı yazışmalarımızda hızlı geri dönüşlerle çok yardımcı oldu.



Ve kısa süre önce JBRAND team tarfından yazılmış güzel bir notla birlikte yanda gördüğünüz JBrand "Lexington" modeli jeanimi teslim aldım .Sözün özü "amaan bana mı çıkacak" demeyin ve siz de şansını deneyin .Facebook'tan beğene tıklarsanız Denimblog'un kısa aralıklarla değişik jean markalarının sponsorluğunda jeanler dağıttığını göreceksiniz,kaçırmayın benden söylemesi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder