4 Nisan 2011 Pazartesi

BAHAR SEZONUNDAN BENİM SEÇTİKLERİM:)

   Merhabalar,hadi gelin bu bahar sezonundan ben neler seçmişim birlikte göz atalım.Belki size fikir verebilir.Bakalım beğenecek misiniz?...


Kobalt mavisi diyorum başka da birşey demiyorum.Bir t-shirt ,bluz,pantolon ,çanta ne olursa olsun bu sezon mutlaka edinilmesi gereken renk budur.Hele de siyahla kullanırsanız tadından yenmez.Benim tercihim bu Zara bluzdan yana oldu.Kaldıysa kaçırmayın. 
Pembeci bir insan olmadım hiç ama önceki yazımda dediğim gibi bu yaz herkes rengarenk olacak,sanırım ben de yavaş yavaş renkli giyinmeye alışmaya başlıyorum.Bu İpekyol bluzun omuz detaylarına bayıldım.Yükselen genç modacılarımızdan Özgür Masur'un önceki sezonlardaki tarzına benzettiğim bu ipek bluzu kaçırmak istemedim.
Yine kobalt mavisi...Günlük kullanım için son derece uygun olan t-shirt ve çanta Zara'dan.
Özellikle havanın değişken olduğu bu bahar aylarında çok kullanışlı olan bu tarz ceketlere takıntım var,içine bir t-shirt altına jeanle ister conversenizi çekip isterseniz de yüksek topuklu ayakkabılarınızı  giyerek kullanabiliyorsunuz.Bu tarz ceketleri değişik markalarda bulmanız mümkün.Ben Stradivarius'tan aldım.Zara'dakinin hemen hemen aynısı olup daha uygun fiyatlı olan bu ceketi tercih ettim. 



Leopar desenler bu sezon da hakimiyetine devam ediyor.İncecik leopar desenli şifon,saten  bluzlar,elbiseler hatta pantolonlara yazın sıkça rastalayacağız.Benim bahar için tercihim aşağıdaki Zara gömlekten yana oldu.
Kullananlara saygım var ama üzerinde ciyak ciyak marka bağıran hiçbirşeyi özellikle çantaları sevmiyorum.Bu lame dore arası rengi ve lezar baskısı ile sade ama kaliteli hoboyu görür görmez vuruldum."Ya benimsin ya toprağın" dediğim bu çanta Elie Tahari'nin Olivia modeli hobo'su:)

Genellikle düz renk ve sade  giyinen bir insan olduğum için bu kıyafetleri gösterişli aksesuarlarla canlandırmayı çok seviyorum bu nedenle simsiyah sade bir giysiyi  hareketlendirecek  İpekyol'un sezondaki bu hit bilekliğini seçtim.(Bu arada az önce bileklik düştü ve üstündeki taşlı kısım yerinden çıktı.Neyse ki baştacım silikon tabancam imdadıma yetişti ve bilekliği tamir ettim:)

  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder