29 Ekim 2009 Perşembe

Fashion Fades,Style Remains The Same...



 Zamanında ne güzel söylemiş Coco Chanel! " Moda geçicidir,stil ise kalıcı" diyerek moda olan herşeyi yakışsın yakışmasın giymeye çalışan sonunda da modaya uygun ama göz zevkimize hiç te uygun olmayan kıyafetlerle davetlerde ve sokaklarda salınan günümüz lady'lerine gitsin bu söz!
  Ben artık, her gördüğüne ağzı açık ayran budalası gibi hayran kalan ve kafası az çalışan insanlara çirkin giyimini stil diye yutturan , rüküşlükte sınır tanımayan ,moda kokonalarından fena halde sıkıldım.(ikon kelimesini telaffuz bile edemiyorum dikkat ederseniz)
  Ben herkesi beğenen ,hele hele hayran olan yapıda bir insan olmadım hiç.Sadece "takdir "vardır sözlüğümde! İşte giyimden anlamayanlara,stilden bihaberlere,parayla şık olabileceğine inananlara, bu rüküşleri ikon diye nitelendirenlere biraz stil dersi verebilmesi için TAKDİR ettiğim Jennifer Aniston'ın tarzını takdim ederim!Bir kadın ancak bu kadar stil sahibi ve zarif olur!Güzel bulmayabilirsiniz,ama unutmayın güzellik te moda gibi geçicidir:)İyi seyirler...



Siz de çok renkli olmayan ,modern ama her zaman sade parçaları aksesuarlarla veya  gösterişli bir ayakkabı ile hareketlendirerek yada tam tersi gösterişli bir kıyafette aksesuar kullanmayarak   hem modern hem de şık olabilirsiniz!Bana göre şıklığın anahtarı bu dengededir!Bir de dipnot sadece şık giyinmek stilde yeterli değildir,saçınız ,makyajınız da bir bütündür.Asla saçınız banyodan çıkmış,kabarmış halde veya aşırı makyajla sokağa fırlamayın!Eee kadınsanız hakkını vermelisiniz!


Boyfriend jean böyle kullanılır!




Resimler çoğul olarak imnotobsessed sitesinden derlenmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder