26 Ekim 2009 Pazartesi

Madalyon Modası

    Eskilerin  pandantif   ve madalyon kolyeleri şu sezon en moda takıların başında geliyor.Upuzun ve incecik genellikle altın renkli zincir ucuna takılan madalyon ile çok sade hatta sıradan bir kıyafetinizi gösterişli bir hale çevirebilirsiniz.Şık ve modern giyinmek için baştan aşağı tasarımcıların kıyafetlerine bürünmenin kadını ancak sıkıcı ve rüküş gösterdiğini düşünenlerdenim.Bir kadını en güzel gösterebilecek ve kupon olarak adlandırılan kıyafet bana göre sadece siyah dar bir triko kazak,altına şık bir jean  ve bu sadeliği hareketlendiricek gösterişli bir takı!Akşam için ise içine beyaz yakası dekolte bir t-shirt ve üzerine sezonun hiti siyah blazer ceket ve jean girdiğiniz ortamda göz almanızı sağlayacaktır.Unutmayın az herzaman çoktur!

    Bu minik stil tüyolarından sonra gelelim madalyon kolyelere.Ben istediğim gibi bir madalyon kolye bulamadım ama neyse ki imdadıma anneanneciğim yetişti.Anneannemin ,içinde tıkır tıkır işleyen,istendiğinde çıkarılabilen saati olan lacivert mineli altın pandantifi hem şık olmama yardım edecek,hem de her taktığımda anneanneciğimi hatırlatacak.Belki siz de bu konuda büyüklerinizden yardım alırsınız,ne dersiniz?Spor veya klasik hemen her türlü kıyafetinizle birlikte kullanabileceğiniz bu kolyeler Hollywood'un da gözdesi.İşte ispatı!






Benim favorim turkuaz taşlı bu pandantif!Sizce de muhteşem değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder